E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

«Έκανα και εγώ πλαστική στήθους», παραδέχεται Ελληνίδα τραγουδίστρια [εικόνες]

Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

Για τους λόγους που αποφάσισε να κάνει πλαστική στήθους μίλησε η Ελένη Χατζίδου σε συνέντευξή της σε εβδομαδιαίο περιοδικό.

«Έχω κάνει πλαστική στο στήθος, κάτι που έχουν κάνει οι μισές γυναίκες της Ελλάδος και επιθυμούν οι υπόλοιπες. Γενικά δεν είμαι της υπερβολής. Ούτε ήθελα να προκαλέσω. Ήταν κάτι που τόνωσε την αυτοπεποίθηση μου. Ήθελα να το κάνω, αλλά το σκεφτόμουν τρία χρόνια, γιατί φοβόμουν το νυστέρι. Δεν το μετάνιωσα όμως ποτέ».Αυτό δήλωσε η ανερχόμενη Θεσσαλονικιά τραγουδίστρια στο Εγώ Weekly.

Προσθέτοντας, σχετικά με το αν είχε σχέση με τον Παντελή Παντελίδη  «Ποτέ δεν θα μπορούσα να κάνω σχέση με τον Παντελή. Έχουμε διαφορετικές απόψεις για πολλά θέματα. Δεν ταιριάζουμε».

Αν και εκείνο το σημείο που έχει περισσότερο ενδιαφέρον είναι η απάντησή της σχετικά με τις αρρωστημένες καταστάσεις που έχει ζήσει σε σχέση «Υπήρξε σύντροφος μου, που με ζήλευε πολύ και έφτασε στο σημείο να με παρακολουθεί. Έβλεπα ότι γυάλιζε το μάτι του. τελικά, έφυγα αναίμακτα. Μάζεψα τα πράγματα μου ένα βράδυ και έφυγα. Με φυγάδευσε μια φίλη μου. Τώρα πια, έχουμε εξαιρετικές σχέσεις».




http://www.iefimerida.gr/

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger