Συμβουλές στο καταναλωτικό κοινό για την αποφυγή δυσάρεστων καταστάσεων (εξαπάτηση καταναλωτών) δίνει σε ανακοίνωσή του ο σύνδεσμος των Ελλήνων ταξιδιωτικών πρακτόρων (Hatta) συστήνοντας μάλιστα στο καταναλωτικό κοινό να δίνει μεγάλη προσοχή στην επιλογή της επιχείρησης στην οποία θα αναθέσει τη διοργάνωση των διακοπών του.
Όπως τονίζεται, το τελευταίο χρονικό διάστημα μεμονωμένα άτομα ή και ομάδες ατόμων διοργανώνουν συγκεντρώσεις τύπου σεμιναρίου σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας, κατά τη διάρκεια των οποίων επιδιώκουν να «στρατολογήσουν» συνεργάτες οι οποίοι με την καταβολή πάγιας «συνδρομής» της τάξης των 250 ευρώ συνδέονται σε σύστημα παροχής πακέτων διακοπών σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές.
Σκοπός των ατόμων που συνδέονται στο εν λόγω σύστημα είναι να δελεάσουν περισσότερα άτομα να συνδεθούν ώστε να λαμβάνουν αμοιβή 50 ευρώ ανά νέο μέλος που συνδέουν και ούτω καθ’ εξής. Επειδή η ανωτέρω πρακτική προσιδιάζει σε μορφές απάτης που έχουν κατά καιρούς παρουσιαστεί, ο ΗΑΤΤΑ έχει ήδη ενημερώσει τις αρμόδιες Αρχές ώστε να ερευνηθεί το θέμα και να αποφευχθεί η περαιτέρω εξάπλωση του φαινομένου, η πιθανή εξαπάτηση καταναλωτών και η πιθανότατη φοροδιαφυγή
.iefimerida
0 σχόλια:
Speak up your mind
Tell us what you're thinking... !