E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

AYTA EINAI! Μαμάδες ανεβαίνουν στην πασαρέλα!!!

Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013


Να ισορροπήσουν ανάμεσα στις οικογενειακές υποχρεώσεις, τις απαιτήσεις του γάμου τους, την εμμηνόπαυση και την… πασαρέλα επιχειρούν οι γυναίκες που συμμετέχουν στην καινούρια σειρά «Crown Chasers» του δικτύου TLC. 

Πέντε από τις συμμετέχουσες, από το Ντένβερ του Κολοράντο και ηλικίας από 30 έως 52 ετών, περιέγραψαν τα συναισθήματά τους καθώς ετοιμάζονταν για το διαγωνισμό ομορφιάς και το κυνήγι του στέμματος. 

«Είναι μια ευκαιρία να νιώσεις πριγκίπισσα», δήλωσε η Jennifer. 

Στη σκηνή επιδεικνύουν χάρη και γοητεία. Εκτός σκηνής όμως τα πράγματα είναι αρκετά διαφορετικά. 

«Η καθεμία θέλει να είναι η καλύτερη, υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ μας», εξήγησε η Victoria.

Η ζωή εκτός σκηνής περιλαμβάνει εξαντλητική δίαιτα, ώρες στο γυμναστήριο και ό,τι χρειαστεί για την κατάκτηση της νίκης. 

«Ονειρεύομαι τη στιγμή που το στέμμα θα ακουμπήσει στο κεφάλι μου», λέει η Jonella. «Όλες οι στιγμές που δεν έφαγα ή έκανα γυμναστική αξίζουν αυτή τη στιγμή». 

Για μια άλλη συμμετέχουσα, τη Jocelyn, έχει φτάσει η ώρα της εμμηνόπαυσης. Στο «πάρτι» των ορμονών της αποδίδει τα ξεσπάσματα που συμβαίνουν καθώς ετοιμάζεται για το διαγωνισμό. «Είναι τρελή η προετοιμασία για ένα διαγωνισμό ομορφιάς», λέει. «Έχω ανασφάλεια και χρειάζεται να μιλάω στον εαυτό μου στον καθρέφτη».

Και αυτό ακριβώς κάνει. Καθισμένη στο σαλόνι της μιλά μπροστά στον καθρέφτη ενώ τα δάκρυα κυλούν. 
«Μείνε ήρεμη, μην επιτρέψεις στις ορμόνες να σε κερδίσουν. Δεν είμαι η εμμηνόπαυσή μου», λέει. 

«Σκέφτομαι και αισθάνομαι πως είμαι καλύτερη από ποτέ. Είμαι πιο δυνατή, πιο έξυπνη, πιο σοφή και θέλω τα παιδιά μου να δουν πως η μαμά τους είναι νικήτρια», καταλήγει. 

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger