E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Σοφία Βεργκάρα: «Μ’ αρέσει να κάνω σeξ σε ξενοδοχεία»!

Τρίτη 7 Μαΐου 2013


"Στεκόμουν δίπλα στον Ντι Κάπριο και τον Τίμπερλεικ, αλλά έφερναν το δικό μου αυτοκίνητο πρώτα"

«Για πάνω από δεκαπέντε χρόνια ζούσα μόνη μου με το γιο μου. Οπότε έβλεπα τους συντρόφους μου μόνο σε δωμάτια ξενοδοχείων. Ήταν απαράβατος κανόνας για μένα. Έτσι σπίτι κοιμόμουν πάντα με παλιά t-shirt. Τώρα όπως που μετακόμισα ( με τον αρραβωνιαστικό της, Νίκ Λόεμπ) αναγκάζομαι να φοράω καλές πιτζάμες».

«Καμία δεν μπορεί να είναι κάθε μέρα γατούλα του σεξ και όποια ισχυρίζεται κάτι τέτοιο, λέει ψέματα. Αλλά όντως κάνω προσπάθεια να φοράω που και που νεγκλιζέ και μεταξωτές γιαπωνέζικες ρόμπες», είπε η η 40χρονη ηθοποιός.

Για την σέξυ εμφάνισή της είπε: «Με κράζουν τα περιοδικά γιατί φοράω το ίδιο στιλ ρούχα. Αλλά με το στήθος που έχω δεν μπορώ να φορέσω ξώπλατο, γιατί δεν θα υπάρχει τίποτα να το συγκρατεί. Οπότε μετά θα λένε ότι έχει κρεμάσει»!

Μεγάλη της επιθυμία είναι να γίνει μητέρα ξανά: «Έχω αποφασίσει να κάνω παιδί με παρένθετη μητέρα. Για αυτό έχω καταψύξει τα ωάρια μου» .

Η πρώτη φορά που κατάλαβε ότι ήταν επιτυχημένη ήταν «Όταν μετακόμισα στο Λος Άντζελες, στα 20 μου, ήμουν ήδη γνωστή στην Λατινική Αμερική. Το κατάλαβα όταν έβγαινα από τα κλαμπ και πήγαινα να πάρω το αυτοκίνητό μου από τους παρκαδόρους. 

Στεκόμουν δίπλα στον Ντι Κάπριο και τον Τίμπερλεικ, αλλά έφερναν το δικό μου αυτοκίνητο πρώτα. Βλέπεις μπορεί οι υπόλοιποι να μην ήξεραν ποια είμαι, αλλά οι παρκαδόροι, επειδή ήταν ισπανόφωνοι, με αναγνώριζαν».

http://www.zappit.gr/

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger