E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ανέκδοτο: Ο Άγιος Πέτρος και το τρ@βεστί

Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

Μια μέρα πεθαίνουν δυο άνδρες και πηγαίνουν στήν πύλη του παραδείσου ,οπού συναντούν τον Αγιο Πέτρο. Ο Άγιος Πέτρος ρωτάει τον πρώτο.


-Τέκνο μου,τι αμαρτία έκανες στη ζωή σου ;

-Μια ληστεία έκανα και τραυματίστηκα από μια σφαίρα.

-Εντάξει του λέει ο Αγιος Πέτρος και τον βάζει στον παράδεισο. Μετά ρωτάει τον δεύτερο.

-Τέκνο μου,τι αμαρτία έκανες στη ζωή σου ;

-Τίποτα, μόνο που ήμουν λίγο τρ@βεστί.

-Τραβεστί; φωνάζει ο Αγιος Πέτρος. Να πας να χέσεις 15 φορές και μετά να πας στον Απόστολο Ιάκωβο.

Τι να κάνει και αυτός, χέζει 15 φορές και πάει στον Απόστολο Ιάκωβο.

-Τι αμαρτία έκανες στη ζωή σου, τον ρωτάει ο Απόστολος Ιάκωβος.

-Τίποτα, μόνο που ήμουν λίγο τραβεστί.

-Τραβεστί; φωνάζει ο Απόστολος Ιάκωβος. Να χέσεις 25 φορές και μετά να πας στον Απόστολο Πάυλο.

Έκανε τρεις μέρες να χέσει 25 φορές και πάει στον Απόστολο Πάυλο.

-Τί αμαρτία έκανες στη ζωή σου, τον ρωτάει ο Απόστολος Πάυλος.

-Τίποτα, μόνο που ήμουν λίγο τραβεστί.

-Τραβεστί;φωνάζει ο Απόστολος Παύλος. Να χέσεις 35 φορές και μετά να πας στο Θεό.

Τί να κάνει και αυτός, χέζει 35 φορές και πάει στο Θεό.

-Τί αμαρτία έκανες στη ζωή σου, τον ρωτάει ο θεός.

-Τίποτα, μόνο που ήμουν λίγο τραβεστί.

-Τραβεστί; φωνάζει ο Θεός. Να χέσεις 100 φορές και μετά θα μπορέσεις να μπείς στον παράδεισο.

Και ο τραβεστί λέει στο Θεό:

-Γιατί Θεέ μου τον ληστή τον βάλατε αμέσως στον παράδεισο και μένα με τρελάνατε στο χέσιμο;

Και ο Θεός του απαντάει:

-Για να μάθεις τέκνο μου για ποιο λόγο σου έδωσα τον κώλο !!!

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger