E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

«Απολυθηκα γιατι ημουν κακο κοριτσι», αποκαλυπτει η Ελλη Σταη

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012


Άκρως αποκαλυπτική ήταν η Έλλη Στάη στην συνέντευξη που έδωσε στο ΟΛΑ. Εκεί που μίλησε για την απόλυσή της, είπε την γνώμη της για τους υπόλοιπους παρουσιαστές και αποκάλυψε τι την κάνει να τρέχει κάθε πρωί στο Καλλιμάρμαρο.


«Υπήρξε όντως ένας μικρός διωγμός της Έλλης. Και κοιτάξτε μην δημιουργήσετε κανένα θέμα και έχουμε και άλλη ΕΔΕ τώρα. Έχει σκιαχτεί το μάτι μου». Αυτό δήλωσε η Έλλη Στάη σχετικά με την απομάκρυνσή της από την ΕΡΤ τον περασμένο Οκτώβριο. Προσθέτοντας πως «Δεν με έκοψαν στον αέρα, αλλά πριν. Μου είπαν ότι θα κοιτάξουν να δουν αν είμαι καλό κορίτσι και αν δεν είμαι θα δουν τι θα κάνουν». Καθώς επίσης ότι εκείνη θέλει να μείνει στην ΕΡΤ.

Στην συνέχεια η δημοφιλής παρουσιάστρια θυμήθηκε μια προηγούμενη απόλυσή της, και πάλι από την ΕΡΤ, το 1989 «Εγώ είχα απολυθεί γιατί ήμουν κακό κορίτσι. Μετά από δύο μήνες νοσηλείας του Ανδρέα Παπανδρέου στο Χέρφιλντ, έγινε ένας μεγάλος σεισμός στην Ηλεία. Είπα λοιπόν, "Εγώ δεν μπαίνω στο στούντιο αν σήμερα στο δελτίο το πρώτο θέμα δεν είναι ο σεισμός". Βάλαμε πρώτο θέμα τους σεισμούς, αλλά την επόμενη έφυγα».

Τέλος, στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης, η Έλλη αποκάλυψε πως τρέχει εκείνα τα πρωινά που ξεκινάει την μέρα της εκνευρισμένη από τα όσα έχουν συμβεί την προηγούμενη μέρα στο δελτίο ειδήσεων.

Ενώ δεν δίστασε να εκφράσει την συμπάθειά της για τον Αντώνη Σρόιτερ και να δηλώσει πόσο «εφιαλτικός» ήταν ο μήνας που πέρασε με τον Νίκο Ευαγγελάτο στον Ant1. Συγκεκριμένα όσον αφορά την Σιά Κοσιώνη και το κατά πόσο -όπως της είπε το δίδυμο παρουσιαστών- θεωρεί ότι την μιμείται, η Στάη δήλωσε πως «Μου αρέσει. Είναι καλή σε αυτή την δουλειά. Μπορεί να γίνει πολύ καλύτερη από μένα».

Πηγή: iefimerida


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger