E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Αυτές είναι εξομολογήσεις! Ευγενία:“Δε νιώθω ότι ο Άδωνις είναι το άλλο μου μισό”- Νίνα:“Σε ένα διαζύγιο φταίνε και οι δυο. Εκείνος έκανε την επιλογή του και εγώ πήρα την απόφασή μου». Δείτε τι λένε οι δυο κυρίες σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη

Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012




Στο ΟΚ! μίλησαν η Ε. Μανωλίδου και η Ν. Λοτσάρη με αφορμή την μουσική τους συνεργασία. Οι δυο κυρίες της showbiz μοιράζονται με το ΟΚ! και τον Γιάννη Πουλόπουλο  άγνωστες λεπτομέρειες από την προσωπική και οικογενειακή τους ζωή
Η Ευγενία Μανωλίδου και η Νίνα Λοτσάρη ετοιμάζονται να ανέβουν στην σκηνή του θεάτρου Badminton και δεν κρύβουν τον θαυμασμό που έχουν η μια για την άλλη. Χαρακτηριστικά η Νίνα Λιτσάρη λέει ότι “Η Ευγενία είναι πρότυπο για μένα και τη θαυμάζω ως μητέρα” ενώ από την πλευρά της η Ευγενία Μανωλίδου δηλώνει πως “Η Νίνα είναι εκνευριστικά τέλεια”.
Η  Ευγενία Μανωλίδου παντρεμένη με τρία παιδιά και η Νίνα Λοτσάρη χωρισμένη με δυο παιδιά φαίνεται πως τους απασχολεί πολύ το θέμα σεξ και παιδιά. Χαρακτηριστικά η Ευγενία Μανωλίδου είπε “Τους μίλησα νωρίς. Ομολογώ ότι ντρεπόμουν πάρα πολύ και θυμάμαι ότι ξεκίνησα την κουβέντα λέγοντας “Αισθάνομαι τρομερά αμήχανα αλλά θα πρέπει να σας μιλήσω για αυτό το θέμα, γιατί εγώ το κουβέντιαζα μόνο με την κολλητή μου και μου έλεγε ανοησίες”. Από την πλευρά της η Νίνα Λοτσάρη θυμήθηκε τι είχε κάνει ο πατέρας της αντίστοιχα για το ίδιο θέμα “ άφησε έντεχνα στο σπίτι βιβλία σεξουαλική αγωγής και ότι απορία είχα την έλυσα διαβάζοντας”.
Η κουβέντα βέβαια έφτασε και στους συζύγους με την η Ευγενία Μανωλίδου να λέει για τον Άδωνι Γεωργιάδη “ δεν αισθάνομαι ότι ο ένας συμπληρώνει ο ένας τον άλλο, ούτε νιώθω ότι είναι το άλλο μου μισό. Παρ’ όλα αυτά ταυτιζόμαστε τόσο πολύ που είμαστε ένα”.  Η Νίνα Λοτσάρη μιλώντας για τον πρώην σύζυγό της εξομολογήθηκε ότι δεν περίμενε να χωρίσουν “σε έναν χωρισμό πάντα φταίνε και οι δυο. Απλά κάποιος κάνει την επιλογή και κάποιος παίρνει την απόφαση. Ο Κωνσταντίνος έκανε την επιλογή του και εγώ πήρα την απόφασή μου”. 

http://www.tuned.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger