E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

"Το κρατος, ειμαι εγω"

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

"Αν κάποιοι νομίζουν ότι μπορούν να χτυπήσουν εμένα, τους θυμίζω ότι ξέρω να σηκώνω βάρη στο όνομα της χώρας και της παράταξης με μόνο γνώμονα το δημόσιο συμφέρον....

Με απόλυτη διαφάνεια και με όπλο την αλήθεια που σαρώνει κάθε συνομωσιολογία, και κάθε χυδαιότητα. Δεν χειρίστηκα κανένα θέμα με δημαγωγικό και ανεύθυνο τρόπο.

Χειρίζομαι όλα τα θέματα με θεσμικό και υπεύθυνο τρόπο, χάριν του δημοσίου συμφέροντος..."

Ευάγγελος Βενιζέλος σήμερα στην ΚΟ ΠΑΣΟΚ


Λουδοβίκος ΙΔ΄ της Γαλλίας

Στις 7 Ιουνίου 1654 ο Λουδοβίκος στέφθηκε βασιλιάς της Γαλλίας. 

Η ουσιαστική όμως κυβέρνηση αυτής της μεγάλης χώρας άρχισε το 1661, όταν πέθανε ο καρδινάλιος Μαζαρίνος. 

Ο Λουδοβίκος τότε ήταν 22 χρονών και δήλωσε σε όλους τους υπουργούς και τους συμβούλους του ότι θα κυβερνήσει μόνος του. 

Λέγεται μάλιστα ότι είπε την περίφημη φράση: "Το κράτος, είμαι εγώ" (L'État, c'est moi). 

wikipedia.org



Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger