E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Μαριαντα Πιεριδη: «Εγω φταιω για το χωρισμο μου!»

Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012



Αναλυτικές λεπτομέρειες για τον χωρισμό της με τον επί οχτώ χρόνια συντροφό της έδωσε η Μαριάντα Πιερίδη στην συνέντευξη που παραχώρησε στο Down Town Κύπρου.

«Εγώ φταίω για τον χωρισμό μας. Ίσως γιατί δεν έδινα αρκετό χρόνο στη σχέση μας, επειδή ήμουν πολύ απορροφημένη στα προβλήματα της δουλειάς, της καθημερινότητας-κάτι που τελικά έκανε κακό στην προσωπική μου ζωή. Φταίω περισσότερο από εκείνον». Αυτό δήλωσε η Μαριάντα Πιερίδη στον δημοσιογράφο Γιάννη Χατζηγεωργίου.

Ενώ συγκεκριμένα για αν ήταν δική της απόφαση ο χωρισμός, απάντησε πως: «Και ναι και όχι. Πιστεύαμε πως απλά περνάμε μία κρίση η οποία θα τελείωνε κάποια στιγμή-κάτι, άλλωστε, που συμβαίνει σε όλα τα ζευγάρια που ζουν για πολλά χρόνια μαζί, είτε είναι παντρεμένα είτε όχι-, αλλά δυστυχώς δεν τα καταφέραμε. Μάλλον είχε χαθεί αυτό που έχουν τα ζευγάρια μεταξύ τους και υποθέτω πως είχε αρχίσει να γίνεται πιο φιλική η σχέση μας. Κάποια στιγμή είχε αρχίσει και το πάθος να φθείρεται. Αν και το συγκεκριμένο θέμα δεν είναι κάτι που μπορώ να καταλογίσω σε μένα ή στο Δημήτρη- γιατί ο Δημήτρης, όπως όλοι όσοι τον γνωρίζουν ξέρουν, είναι ένας άνθρωπος πολύ παθιασμένος, σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής του. Απλά, μάλλον είχαμε σταματήσει να είμαστε «ζευγάρι» και γίναμε λιγάκι ´συγγενείς´».

Τέλος, εξίσου ειλικρινής υπήρξε η τραγουδίστρια όταν αναφέρεται στους προηγούμενους δυο γάμους της «Παντρεύτηκα στα 19 μου. Όπως όλες οι Κύπριες τότε, έτσι και η μαμά μου, με παρότρυνε, μου είπε «όλες οι Κυπραίεες μικρές παντρευόμαστε, να κάνετε και το παιδί σας γρήγορα» και το είδα πολύ θετικά επειδή και το συγκεκριμένο αγόρι ήταν μία πολύ καλή περίπτωση ανθρώπου. Δυστυχώς, πήραμε διαζύγιο μετά από ένα μόλις χρόνο, αλλά παραμείναμε πολύ καλοί φίλοι γιατί είναι ένας εξαιρετικός άντρας και μία πολύ καλή πάστα ανθρώπου. Σε αντίθεση βέβαια με τον δεύτερό μου σύζυγο, που ήταν ένας άνθρωπος ο οποίος είχε προβλήματα με τον νόμο, τα οποία δεν γνώριζα προτού παντρευτούμε. Όταν τα ανακάλυψε όλα η μητέρα μου, επειδή είναι δικηγόρος, φρόντισα να πάρω άμεσα διαζύγιο. Γιατί, προφανώς, είχα αγαπήσει ένα ψέμα. Όσο κι αν πληγωνόμουν, όσο κι αν είχα στενοχωρηθεί τότε, έπρεπε να βγάλω αυτή την ιστορία απ τη ζωή μου».

Αν και το πιο συγκινητικό σημείο είναι όταν αναφέρεται στο τι θα είχε κάνει διαφορετικά αν ξεκινούσε και πάλι από την αρχή «Θα ήθελα να είχα κάνει ένα παιδί στα 19 μου! Με τον τότε σύζυγό μου. Θα ήμασταν σαν αδέλφια τώρα. Αυτό θα ήθελα να το αλλάξω»

http://www.iefimerida.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger