E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Περπερογλου: "Θα κλεισω τα αυτια μου στο ΟΑΚΑ"

Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Πραγματοποιήθηκε στο Olympiacos BC Official Store η παρουσίαση της φανέλας του Ολυμπιακού. Για την επόμενη αγωνιστική περίοδο μίλησαν οι Βασίλης Σπανούλης, Δημήτρης Μαυροειδής και Στράτος Περπέρογλου, ο οποίος χειροκροτήθηκε από τον κόσμο.


Περισσότεροι από 300 φίλοι του Ολυμπιακού συγκεντρώθηκαν στο Olympiacos BC Official Store για την παρουσίαση της φανέλας των "ερυθρολεύκων" ενόψει της νέας σεζόν.

Στην παρουσίαση από πλευράς Πειραιωτών, βρέθηκαν ο αρχηγός της ομάδας, Βασίλης Σπανούλης και τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα του συλλόγου οι Δημήτρης Μαυροειδής και Στράτος Περπέρογλου.

Ο Στράτος Περπέρογλου τόνισε αρχικά σε ερώτηση για το αν είναι έτοιμος για νέες επιτυχίες: "Σίγουρα αυτός ήταν ο λόγος που ήρθα στην ομάδα. Ήθελα να κάνω ένα νέο ξεκίνημα. Η ομάδα έχει όλα τα εχέγγυα για να πρωταγωνιστήσει για τη νέα σεζόν.

Θα προσπαθήσουμε όλοι μαζί για το καλύτερο δυνατό για να πετύχουμε τους στόχους της ομάδας. Ήταν αρκετά εύκολη ο προσαρμογή μου. Πιστεύω ότι μέσα από την δουλειά και εγώ και ο Δημήτρης που είμαστε οι δύο νέοι θα βρούμε χημεία με τα υπόλοιπα παιδιά".
 
Έπειτα αναφέρθηκε στο τι του είπε ο Βασίλης Σπανούλης: "Μου εξήγησε το κλίμα, μου είπε πώς έχει η κατάσταση. Μου είπε ότι ο δικός μου τρόπος παιχνιδιού ταιριάζει με εκείνον της ομάδας. Ήταν ένας από τους λόγους που αποφάσισα να έρθω".
 
Σε ερώτηση για το πως θα τον αντιμετωπίσει ο κόσμος στο ΟΑΚΑ ανέφερε: "Σίγουρα κάπως έτσι θα είναι το περιμένω. Σίγουρα θα υπάρχουν αντιδράσεις αλλά εγώ είμαι επαγγελματίας και σαν επαγγελματίας θα το αντιμετωπίσω μου έχει μιλήσει ο Βασίλης για αυτό. Θα κάνω την δουλειά μου μέσα στο γήπεδο και θα κλείσω τα αυτιά μου.
 
Ήταν δύσκολη η απόφαση μου να έρθω στον Ολυμπιακό, αλλά όπως έχω πει ξανά ήθελα να κάνω ένα καινούριο ξεκίνημα και ο Ολυμπιακός ήταν η ιδανική ομάδα για να το πετύχω αυτό. Θέλω μέσα από το παιχνίδι μου και την απόδοση μου να κερδίσω τον κόσμο του Ολυμπιακού. Περίμενα ο κόσμος να είναι λίγο δύσπιστος, αλλά με έχουν υποδεχτεί πάρα πολύ καλά".

 

Σπανούλης: "Ο κόσμος του Ολυμπιακού είναι όλος ο Ολυμπιακός"

Ο Βασίλης Σπανούλης πήρε στη συνέχεια το λόγο, τονίζοντας ότι όλοι θα πρέπει να κρατήσουν τα πόδια τους στη γη και να πάνε βήμα βήμα: "Είμαστε σχετικά μια νέα ομάδα. Οι απαιτήσεις είναι μεγαλύτερες φέτος, εμείς όμως πρέπει να πάμε βήμα βήμα. Πρέπει να κρατάμε τα πόδια μας στη γη. Να είμαστε σοβαροί και να δουλέψουμε ακόμα περισσότερο για να είμαστε έτοιμοι και για τις δυσκολίες που κρύβει η κάθε χρονιά".
 
Στη συνέχεια σε ερώτηση για το αν άλλαξε η φιλοσοφία μετά την αλλαγή προπονητή ο αρχηγός του Ολυμπιακού δήλωσε: "Έχει γίνει πολύ σκληρή δουλειά το καλοκαίρι. Το σημαντικό είναι ότι έμεινε ο κορμός της ομάδας και ήρθαν δύο νέα παιδιά (σ.σ.: Μαυροειδής, Περπέρογλου) που ταιριάζουν ακριβώς στην φιλοσοφία της ομάδας. Ήρθαν δύο παίκτες που τους χρειαζόμαστε. Από εκεί και πέρα, άλλαξε ο κόουτς είχαμε δύο χρόνια πολύ καλή συνεργασία με τον Ίβκοβιτς, όλα όμως κάποτε τελειώνουν. Αυτή την στιγμή έχουμε τον κύριο Μπαρτζώκα, τον οποίο εμπιστευόμαστε και σεβόμαστε.

Σκοπός είναι να κάνουμε τι δουλειά του πιο εύκολη και να ακούμε τις εντολές του. Να κάνουμε κατά γράμμα ό,τι μας λέει και τα πράγματα θα είναι ακόμα καλύτερα μέρα με την ημέρα, αφού θα εμπεδώνουμε τη φιλοσοφία του".
 
Έπειτα ο Βασιλης Σπανούλης αναφέρθηκε στον κόσμο της ομάδας, ο οποίος την περασμένη χρονιά βοήθησε με την παρουσία του στα κρίσιμα παιχνίδια τον Ολυμπιακό: "Ο κόσμος του Ολυμπιακού είναι όλος ο Ολυμπιακός. Μιλάμε για μία πολύ μεγάλη μάζα φιλάθλων. Η μισή Ελλάδα είναι Ολυμπιακός. 

Πέρυσι στα κρίσιμα σημεία της σεζόν μας βοήθησαν πάρα πολύ, μας δίνει φοβερή ενέργεια και θέλουμε φέτος από την αρχή της χρονιάς περισσότερο κόσμο.

Εμείς από την πλευρά μας θα προσπαθήσουμε να είμαστε καλύτεροι. Θα προσπαθήσουμε να βγάζουμε περισσότερη ενέργεια στο παρκέ. Θέλουμε να δίνουμε τα πάντα σε κάθε ματς για τη νίκη".

 

Μαυροειδής: "Ευτυχισμένος που είμαι στον Ολυμπιακό"

Ο Δημήτρης Μαυροειδής που τα προηγούμενα χρόνια φορούσε τη φανέλα της Μπιλμπάο τόνισε αρχικά για την μεταγραφή του στον Ολυμπιακό: "Είμαι πολύ ευτυχισμένος που βρίσκομαι εδώ στον Ολυμπιακό, ήρθα στην καλύτερη ομάδα και στην Ευρώπη και στην Ελλάδα.

Πιστεύω ότι φέτος θα είναι ακόμα πιο δύσκολη η χρονιά γιατί όλοι μας περιμένουν, γιατί όλοι θα θέλουν να κερδίσουν τον πρώτο. Οι απαιτήσεις συνέχεια μεγαλώνουν. Στόχος μας είναι να κρατήσουμε την ομάδα σε αυτό το επίπεδο, τόσο ψηλά και για να ευχαριστήσουμε τον κόσμο μας".
 
Ερωτηθείς για το τι τον έκανε να επιστρέψει στην Ελλάδα, ο σέντερ των "ερυθρολεύκων" δήλωσε: "Σίγουρα στην Ισπανία πέρασα πολύ ωραία χρόνια. Πετύχαμε αρκετά πράγματα με την Μπιλμπάο, αλλά όταν μία ομάδα σαν τον Ολυμπιακό σε ζητάει να έρθεις, ο πρωταθλητής Ευρώπης, πιστεύω ότι κανένας δεν θα μπορούσε να αρνηθεί.

Έτσι και εγώ μίλησα με τα παιδιά, με τους προέδρους μου εξήγησαν πώς έχει η κατάσταση εδώ και δέχτηκα αμέσως να έρθω. Είμαι μέλος πλέον αυτής της ομάδας που είναι μία ομάδα με μέλλον.
 
Προσαρμόστηκα σχετικά γρήγορα στην ομάδα, διότι τα περισσότερα παιδιά τα γνωρίζω και από τις Εθνικές που παίζαμε μαζί. Κι από την πρώτη ημέρα ήταν σαν να ήμουν στην ομάδα πάρα πολλά χρόνια. Σίγουρα η ομάδα χρειάζεται χρόνο, αλλά εμείς θέλουμε από την αρχή να αποδώσουμε το ίδιο καλά".


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger