E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Υβoνη Μπoσνιακ: Ο λογος που ζηλευουμε το Ρεμο

Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012


Η σχέση της με τον τραγουδιστή Αντώνη Ρέμο την έκανε γνωστή στο ευρύ κοινό, όμως η Υβόνη Μπόσνιακ, μοντέλο στο επάγγελμα, έχει βαλθεί να αποδείξει ότι αξίζει τη φήμη που έχει κερδίσει, και τα καταφέρνει μια χαρά.
Το νεαρό μοντέλο φωτογραφήθηκε με δροσερά και σέξι μαγιό για το περιοδικό Celebrity, όπου μεταξύ άλλων ανέφερε ότι δεν ήταν πάντα η καλλονή που είναι σήμερα, αλλά και ότι ποτέ δεν είχε σκεφτεί να εργαστεί ως μοντέλο.
«Μικρή αγαπούσα τη μόδα, αλλά δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να ντυθώ όπως ήθελα. Φορούσα πάντα τα ρούχα της μεγάλης αδερφής μου. Το μισούσα αυτό. Ήμουν κοκαλιάρα. Θυμάμαι φορούσα τρία κολάν, το ένα πάνω στο άλλο, για να φαίνομαι πιο γεμάτη», είπε συγκεκριμένα.
Και πρόσθεσε: «Δεν ήμουν το πιο δημοφιλές ή μοντέρνο κορίτσι στο σχολείο. Ο πρώτος άνθρωπος που μου είπε ότι είμαι όμορφη ήταν ο μπαμπάς μου. Ποτέ δεν είχα σκεφτεί να δουλέψω ως μοντέλο».




http://www.iefimerida.gr


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger