E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Καλουσης: Θα γινει παταγος αν αποκαλυψω τι μου ειπαν Ντερτιλης-Ιωαννιδης

Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012


Ο Ευάγγελος Καλούσης ένας από τους πρωταγωνιστές του παραδικαστικού κυκλώματος γνωστός και ως «ο δικαστής με τη μεζούρα», πέντε μήνες μετά την αποφυλάκισή του, άναψε και πάλι «φωτιές» με την απόφασή του να ιδρύσει νομική εταιρεία για την οποία υπεραμύνεται της νομιμότητά της αλλά και για τη φιλία που ανέπτυξε στον Κορυδαλλό με τους πρωταγωνιστές των «Απριλιανών».
Σε συνέντευξή του στην Realnews, τονίζει ότι η εταιρεία Kalousis and Partners είναι απολύτως νόμιμη ενώ αναφέρει ότι στα δικαστήρια δεν θα πηγαίνει ο ίδιος αλλά οι συνεργάτες του.
Ο Ευάγγελος Καλούσης επεσήμανε ότι αυτό που κρατάει απο τα 5,5 χρόνια που παρέμεινε έγκλειστος στον Κορυδαλλό, είναι οι φιλίες που προέκυψαν πίσω από τα κάγκελα :
«Ξεχωρίζω ως πιο σημαντικές τις γνωριμίες μου με τους δυο τελευταίους Απριλιανούς, τον Νικόλαο Ντερτιλή και ειδικά με τον Δημήτριο Ιωαννίδη. Έμαθα απο πρώτο χέρι το παρασκήνιο και άγνωστα συμβάντα της νεοελληνικής ιστορίας εκείνης της περιόδου.
Κάποια έχω γράψει στο βιβλίο μου, η 6η Πτέρυγα. Άλλα δεν έχουν αναφερθεί αλλά θα πρέπει να γίνει ίσως μετά από 40 χρόνια γιατί, πιστέψτε με , εαν αυτό συνέβαινε, θα μπορούσαν ακόμα να προκαλέσουν μεγάλες ανατροπές.»
Ο Ευάγγελος Καλούσης μίλησε και για τα λάθη που έκανε στο παρελθόν και για την αδυναμία του στις...ψηλές γυναίκες:
«Όλοι οι άνθρωποι κάνουν λάθη. Ίσως ήμουν περισσότερο από όσο έπρεπε παρορμητικός σε ορισμένες κοινωνικές μου συμπεριφορές»

http://www.iefimerida.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger