E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

«Εiμαι gay… Oλες οι γυναIκες μου το γνωριζαν»

Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

                             Απίστευτη αποκάλυψη
                              από γνωστό Έλληνα!

Παντρεύτηκε τρεις φορές, έκανε τρεις γάμους και όλες οι γυναίκες του γνώριζαν εξαρχής ότι ήταν ομοφυλόφιλος!
                  
Έβρισκαν  «κουνιστά παιδάκια» που έλεγαν ότι είναι χορευτές, επειδή ήξεραν να χορεύουν καλά μάμπο και έκαναν τη δουλειά τους. Υπάρχουν όμως και μεγάλοι χορευτές, οι οποίοι δεν είναι γκέι και έκαναν καριέρα σε όλη την Ευρώπη.

Όντως συνηθίζουν να λένε «α, είσαι χορευτής, είσαι "τοιούτος"». Ίσα-ίσα, ο χορευτής πρέπει να είναι χειροδύναμος και να έχει νεύρο για να μπορεί να σηκώσει την παρτενέρ του, οι πολύ γκέι είναι λίγο «πάστα φλόρα». Γι' αυτό και δεν επιτυγχάνουν οι πολύ θηλυπρεπείς.»


Μιλώντας για τους χορευτές και τη σεξουαλική ταυτότητα του γκέι, τόνισε στην Espresso ο Τάκης Σαγιώρ: «Είναι κακό να είσαι γκέι; Εγώ είμαι...

Τότε οι μεγάλοι χορευτές όπως ο Καστρινός, ο Φλερύ, δεν έβρισκαν χορευτές, γιατί δεν υπήρχαν!

Αναφορικά με τους γάμους του, τόνισε: «Έχω κάνει τρεις γάμους και δύο αρραβώνες. Τώρα, από αυτές τις κυρίες ποιες το παραδέχονται και ποιες όχι, λίγο με ενδιαφέρει... Υπ' όψιν, όλες τους από το πρώτο φλερτ μας γνώριζαν ότι είμαι γκέι. Τους το έλεγα εγώ... Και δεν το έλεγα με καμάρι, απλώς δεν μου άρεσε να κρύβω την αλήθεια.

Ο πρώτος γάμος μου ήταν δυστυχώς με μια κοπέλα δεκαπέντε χρόνων, ενώ εγώ ήμουν δεκαοκτώ. Μαζί κάναμε ένα παιδί, που τώρα βρίσκεται στην Αμερική. Είναι η πρώτη φορά που το λέω... Κατόπιν παντρεύτηκα τη Μελίντα, τη μεγάλη αγάπη της ζωής μου.

Όταν χωρίσαμε, αρραβωνιάστηκα με τη Μαίρη Λίντα, πολύ μετά τον θάνατο του Μανώλη Χιώτη. Ήμασταν κάποια χρόνια μαζί και χωρίσαμε λίγο πριν παντρευτούμε, λόγω ασυμφωνίας χαρακτήρων.

Και τέλος με την Τέτα Παπαπολίτη, που και με εκείνη χώρισα λίγες ήμερες πριν από τον γάμο μας.»


Είχε πει ότι ο ανιψιός του, ο ηθοποιός Αλέξανδρος Μπουρδούμης, δεν ήταν στο πλευρό της Μελίντας όταν ήρθαν τα δύσκολα... «Δεν είναι δικός μου ανιψιός, είναι της μακαρίτισσας. Δεν θέλω να είναι ανιψιός μου αυτός ο κύριος.

Δεν θέλω να ασχοληθώ με εκείνον, ας είναι καλά με τις τύψεις του...»

Ένιωσε κενό όταν χάθηκε η Μελίντα; «Όταν έφυγε, λυτρώθηκα και λυτρώθηκε, γιατί έπρεπε να φύγει... Το κενό το ένιωσα, όταν ήρθε ο σύντροφός της, ο Νίκος Αθερινός, και μου ανακοίνωσε την ασθένειά της. Τότε κλείστηκα για δύο μήνες στο σπίτι μου, αξύριστος, άπλυτος, ήμουν τόσο απροετοίμαστος που χάθηκα. Όταν το συνειδητοποίησα, έδωσα εντολή στον ανιψιό μου Αιμίλιο Παπαθανασίου, ο οποίος είναι Ολυμπιονίκης ιστιοπλόος, και τα ανέλαβε όλα εκείνος, γιατί την αγαπούσε πολύ. Στάθηκε σε όλους, ντροπή τους...»

Πηγή: gossip-tv.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger