E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Hugh Grant: Περνάω κρίση ηλικίας!!

Παρασκευή 13 Απριλίου 2012


Ο γνωστός ηθοποιός μίλησε για την κρίση που περνάει λόγω ηλικίας ενώ εκμυστηρεύτηκε και ένα κακό όνειρο που βλέπει τον τελευταίο καιρό και τον τρομάζει απίστευτα....
"Βλέπω εμένα σε βαθιά γεράματα και τελείως μόνο μου , μπροστά από ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο. Οι συγγενείς μου να λένε “κάποιος πρέπει να πάει να κάνει παρέα και στον 'θείο Χιού' και εγώ να είμαι σε απόλυτη κατάθλιψη!" αναφέρει ο Hugh Grant ενώ τονίζει πως έχει βρει παρηγοριά στους αγώνες ταχύτητας.

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger