E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

H Δήμητρα Λιάνη, ο σεφ και οι φήμες ότι ζουν μαζί

Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014


Τι συμβαίνει τελικά με την Δήμητρα Λιάνη Παπανδρέουκαι τον σεφ, Θοδωρή Αγγελασόπουλο; Τι απαντά η ίδια στις φήμες που την θέλουν να έχουν σχέση;

Η κ. Λιάνη στο newspost διαψεύδει τις φήμες που την θέλουν να έχει μετακομίσει στο σπίτι του Θοδωρή Αγγελασόπουλου στην Αγία Παρασκευή, αφού συνεχίζει να ζει στο δικό της, στο συγκρότημα κατοικιών της Εκάλης. Με τον σεφ, η κυρία Λιάνη κάνει στενή παρέα από το 2011 και συμμετέχει στις τηλεοπτικές του εκπομπές.
Mάλιστα δήλωνε το 2011 «Πέρασα πολύ δύσκολες ημέρες με την μητέρα μου, γιατί μπαινόβγαινε στα νοσοκομεία ενάμιση μήνα και έπρεπε να κάνει μία πολύ δύσκολη εγχείρηση. Η κυρα-Ξένη μπήκε στο Νίμιτς στα μέσα περίπου Ιουλίου και ήταν δεδομένο για μένα, μέχρι όλα να πάνε καλά, ούτε λόγος για διακοπές. Οι μνήμες δυστυχώς, εκτός της ταλαιπωρίας του νοσοκομείου, με στοιχειώνουν κάθε φορά που βρίσκομαι σ' αυτό. Από ένα μικρό πρόβλημα, έως ένα μεγαλύτερο είναι το ίδιο πάντα για εμένα, μετά την περιπέτεια με τον Ανδρέα. Με πάει πίσω και σαν άνθρωπο, αλλά και θυμάμαι εκείνες τις ημέρες στο Ωνάσειο, στο Χέρφιλντ, αλλά και στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο. Έχω εξοικειωθεί πλέον με τα νοσοκομεία, γιατί μην ξεχνάτε, ήμουν 4 μήνες στην Εντατική, στο πλευρό του Ανδρέα, χωρίς να βγω έξω ούτε στιγμή. Μάλιστα, στο χειρουργείο της μητέρας μου που έγινε από τον πρόεδρο της ρομποτεχνικής εταιρείας, τον καθηγητή Ντίνο Κωνσταντινίδη, ήμουν παρούσα και της κρατούσα το χέρι. Τώρα, μετά από τον εφιάλτη μου και την αγωνία μου και αφού η μητέρα μου βγήκε από το νοσοκομείο, ήρθα για λίγα μπάνια και ξεκούραση στη Ρόδο, με ένα καλό μου φίλο τον Θοδωρή Αγγελασόπουλο».
Διαψεύδει επίσης ότι κάποιος ιερωμένος ζει μαζί της για να την παρηγορεί ή την προσέχει.
 gossip-tv.gr



Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger