E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Καταξιωμένος ηθοποιός δήλωσε, «Είμαι αθυρόστομος. Έχω φάει πολύ ξύλο για να μην βρίζω»

Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014


«Κάποιο άνθρωποι του θεάτρου με θεωρούσαν παρακατιανό.»...

Ο Χρήστος Βαλαβανίδης μίλησε στην εφημερίδα Πρώτο Θέμα και την Σοφία Χουντάση για τα λάθος επαγγελματικά του βήματα αλλά και για τα χρήματα που δεν κατάφερε να βγάλει από τις δουλειές που έκανε....



Υποδύεστε τον Φώτη, έναν ηλικιωμένο κύριο που βωμολοχεί ασύστολα γιατί πάσχει από τον σύνδρομο Gilles de la Tourete. έχετε κάποιο κοινό με τον ρόλο σας;

Ναι, στη ζωή μου είμαι αθυρόστομος. Μεγάλωσα με ένα πατέρα που δεν έλεγε ούτε '' αι στο διάολο'' και έχω φάει πολύ ξύλο για να μην βρίζω, αλλά δεν τα κατάφερε. Είμαι 69 ετών και βρίζω ασύστολα στη σκηνή και στη ζωή μου.Ωστόσο, επειδή είμαι δημόσιο πρόσωπο δεν βωμολοχώ δημόσια. Ανεβάζω το τζάμι του αυτοκινήτου και βρίζω χωρίς να με ακούν.

Ποιο είναι το μεγαλύτερο επαγγελματικό σου λάθος;

Έχω παίξει σε ταινίες χαμηλού επιπέδου την εποχή της βιντεοκασέτας. Με στιγμάτισε για μια περίοδο και κάποιοι άνθρωποι του θεάτρου με θεωρούσαν παρακατιανό.Με σνόμπαραν από δουλειές και με φλέρταρε κυρίως το ελαφρό θέατρο. Αλλά τότε δεν είχαμε πολλές επιλογές. Υπήρχαν δυο κρατικά κανάλια και οι βιντεοκασέτες. Αν δεν ήσουν ημέτερος, την τηλεόραση την έβλεπες με το μακαρόνι. Δεν υπήρξα ποτέ σε κάποιο κύκλωμα, ούτε ήμουν ενταγμένος πολιτικά κάπου. Αν δεν άνηκες σε κάποιο κύκλο, δεν έβλεπες άσπρη μέρα.Γι΄αυτό δεν έκανα τηλεόραση, γιατί δεν έγλειψα κανέναν. Δεν με ενδιέφεραν οι δημόσιες σχέσεις. Είμαι καλλιτέχνης.

Υποθέτω ότι χάσατε χρήματα με αυτή την τακτική;

Έχασα πολλά λεφτά, αλλά και καριέρα. Δεν μετάνιωσα, όμως, γιατί είμαι εδώ, στη θέση. Αλλιώς θα γινόμουν δούλος των χρημάτων. Θα πάθαινα αυτό που έπαθαν άλλοι συνάδελφοι, που κυνηγώντας τη επιτυχία έχασαν την ψυχή τους και συμβιβάστηκαν χάνοντας την ποιότητα τους. Πολλοί από τους πρωταγωνιστές της τηλεόρασης παίζουν θέατρο αλλά είναι μονοσήμαντοι. Χτυπάνε τα νιάτα, αλλά εμένα μου αρέσει η οκτάβα.
zappit.gr
- See more at: http://www.gkourou.com/2014/02/blog-post_9970.html#sthash.jNTZXCxs.dpuf



Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger