E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Η Καμερον Ντιαζ με ζαρτιέρες-Η πιο σέξι φωτογράφηση της εδώ και πέντε χρόνια [φώτος]

Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013


Αποθεωτικά σέξι εμφανίστηκε η 40χρονη Κάμερον Ντίαζ στην νέα φωτογράφηση που έκανε για το περιοδικό Esquire. Μια εμφάνιση για την οποία «ηθικός αυτουργός» δεν είναι άλλος από τον διαβόητο φωτογράφο Τέρι Ρίτσαρντσον.
«Για πρώτη φορά στην ζωή μου είμαι ικανοποιημένη. Το να μεγαλώνεις είναι το καλύτερο κομμάτι της ζωής. Ξέρω τον εαυτό μου πολύ καλύτερα από πριν. Και αισθάνομαι πιο ικανή να κάνω πράγματα. Όσον αφορά το σώμα μου, αισθάνομαι ότι είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση από όταν ήμουν 25 χρονών».

Αυτό δήλωσε η Κάμερον Ντιαζ στην συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό Esquire με αφορμή την κυκλοφορία της νέας της ταινίας Gambit στην οποία συμπρωταγωνιστεί με τον Κόλιν Φερθ.
Όσον αφορά εκείνους που σχολιάζουν ότι πασχίζει να μείνει νέα, απαντά: «Δεν μπορείς να γυρίσεις πίσω το χρόνο. Όλες αυτές οι θεραπείες αντι-γήρανσης είναι ένα μάτσο ηλιθιότητες. Εγώ προσπαθώ να ζω την κάθε στιγμή. Και ψάχνω κάποιο να βρω κάποιον για να τις μοιραστώ. Ένα άντρα που να είναι δυνατός και ανεξάρτητος».
Η ουσία είναι ότι η Κάμερον δείχνει να τα έχει βρει με τον εαυτό της. Για αυτό και δέχτηκε να κάνει την πιο σέξι φωτογράφηση της των τελευταίων χρόνων. 





Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger