E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ν. Χατζηνικολάου: «Δεν το βλέπω καλά το τηλεοπτικό μου μέλλον»!

Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013



«Δεν το βλέπω καλά το τηλεοπτικό μου μέλλον», είπε ο Νίκος Χατζηνικολάου...μέσα από τη ραδιοφωνική του εκπομπή και το κοινό του αναστατώθηκε! Τόσο καιρό περίμεναν για να τον δουν πάλι σε κεντρικό δελτίο ειδήσεων και... σκέφτεται πάλι να σταματήσει; Τι μεσολάβησε; 
Όλα ξεκίνησαν όταν ένας ακροατής του τον ρώτησε τι θα κάνει στο δελτίο ειδήσεων αν μιλάνε μόνο για τη "Χρυσή Αυγή" κι όχι τα άλλά - καυτά - θέματα, για να πάρει αμέσως την απάντηση από τον "αέρα" του Αληθινού Ραδιοφώνου:
«Θα μου δίνουν το λόγο να σχολιάσω τη Χρυσή Αυγή και θα σχολιάζω εγώ την Τρόικα! Ας με διώξουν! Θα μου δίνουν το λόγο να σχολιάσω το Λαγό και θα γίνομαι... λαγός εγώ από την υπόθεση της Χρυσής Αυγής, θα σχολιάζω την Τρόικα, την οικονομία, τις ΗΠΑ, ό,τι θεωρώ πως είναι σημαντικό για τους πολίτες! Δεν το βλέπω καλά το τηλεοπτικό μου μέλλον... σφυρίζει πάλι», κατέληξε με εμφανή τη διάθεση για χιούμορ στο λόγο του ο εκδότης της Real.- See more at: http://www.gkourou.com/2013/10/blog-post_8536.html#sthash.zwa3vIr8.dpuf


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger