E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ανέκδοτο:Η εξομολόγηση.!!!

Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013


Πάει μια μέρα μια πouτ@ν@ να εξομολογηθεί στον παπά του χωριού της. Της λέει ο παπάς:

- Για πες μου κορίτσι μου τις αμαρτίες σου.

- Μεγάλη η αμαρτία μου πάτερ, να πήγα με τον…
άντρα της γειτόνισσας μου…

- Δεν πειράζει τέκνο μου, συγχωρείται η αμαρτία σου.

- Έκανα όμως και μια ακόμη αμαρτία πήγα και με τον μανάβη του χωριού.

- Δεν πειράζει τέκνο μου, συγχωρείται η αμαρτία σου.

- Εεεεε, έκανα και μια άλλη αμαρτία πήγα και με τον χασάπη του χωριού.

Λέει τέλος πάντων στον πάτερ με όλους όσους πήγε.

- Να όμως πάτερ η πιο μεγάλη μου αμαρτία είναι ότι πήγα με τον παπά του διπλανού χωριού.

Και της απαντάει ο παπάς

- Γιατί μωρή, το δικό σου το χωριό παπά δεν έχει;



Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger