E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Βούλα Παπαχρήστου: Μιλά πρώτη φορά για την… Χρυσή Αυγή και τη σχέση της με τον Ηλία Κασιδιάρη

Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013


Την πρώτη της συνέντευξη μετά τον αποκλεισμό της έδωσε, στην εκπομπή της Χριστίνας Λαμπίρη, η Βούλα Παπαχρήστου.

Η αθλήτρια για το tweet, που πόσταρε και την απέκλεισε από τους αγώνες είπε: «Το θεώρησα σαν ένα παιχνίδι... το είδα από έναν φίλο, το ένα copy paste στον λογαριασμό μου... Δεν είμαι ρατσίστρια».

Όσο για την Χρυσή Αυγή και τις φήμες που την θέλανε να πολιτεύεται είπε: «Αυτό το βγάλανε τα media. Δεν με ρώτησε κανείς δημοσιογράφος γι' αυτό... Ξαφνικά είδα ότι με πολιτεύουν... Δεν ήξερα τι να κάνω να γελάσω ή να κλάψω... Δεν έχω πολιτικό λόγο, εγώ κάνω δυο φορές την μέρα προπόνηση. Προσπαθώ όμως να ενημερώνομαι... Ποτέ δεν μου έχει γίνει πρόταση από την Χρυσή Αυγή»!

Η Βούλα μιλά και για τη σχέση της με τον Ηλία Κασιδιάρη: «Εισέβαλλαν στην ζωή μου, στην προσωπική μου ζωή, εισέβαλλαν παντού τα media...» και τόνισε πως δεν έχει βρει ακόμα τον άνθρωπο, που θα εμπιστευτεί. Δείτε όσα είπε η πολυσυζητημένη αθλήτρια!

Πηγή: http://www.gossip-tv.gr/


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger