E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ανέκδοτο: Ε ρε γλέντια...

Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013


Ο Γιωρίκας και ο Κωστίκας συναντιούνται μετά από πολλά χρόνια και λένε τα νέα τους.

-Εγώ λέει ο Γιωρίκας έχω μια κόρη.
-Κι εγώ λέει ο Κωστίκας.
- Η δικιά μου αρραβωνιάστηκε ένα πολύ καλό παιδί και κάναμε ένα γλέντι στον αρραβώνα! Μετά όμως χώρισε, αλλά σύντομα γνώρισε έναν δικηγόρο και στον αρραβώνα κάναμε ένα γλέντι τρικούβερτο! Δεν τα βρήκαν όμως τα παιδιά, αλλά μετά απο λίγο γνώρισε έναν γιατρό. Τι να στα λέω, τέτοιο γλέντι που κάναμε τότε.Αλλά δεν ταίριαζαν τελικά και χώρισαν. Μετά όμως γνώρισε έναν επιχειρηματία, ε και κάναμε ένα γλέντι!
- Ε, εντάξει, τον διακόπτει ο Κωστίκας. Και η δικιά μου κόρη πουτάνα έγινε, αλλά εμείς δεν το διασκεδάσαμε και τόσο...
Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger