E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Η sexy Courtney μιλάει για τον ρατσισμό που βίωσε στην Ελλάδα: "Όποια γυναίκα είναι μαύρη, είναι σίγουρα πόρνη..."

Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013


Τι αποκαλύπτει η σύντροφος του Χρήστου Μάστορα

Ήρθε στην Ελλάδα για να χορέψει με την Έλενα Παπαρίζου πριν τέσσερα χρόνια και έκτοτε...ρίζωσε στη χώρα μας! Η Courtney Parker που έχει χορέψει και ήταν φίλη με την Rihanna, ξεκίνησε το τραγούδι και έχει την τύχη να συνεργαστεί με τον Αντώνη Ρέμο...

Η Courtney μίλησε στο περιοδικό "YOU" και τη Μαριάννα Σπανού για τη μουσική, τη σχέση της με τον τραγουδιστή, Χρήστο Μάστορα, ενώ τονίζει "Με τον Χρήστο θα είμαστε μαζί για πάντα"!

Έχεις βιώσει ποτέ τον ρατσισμό ;

"Φυσικά. Και στην Αμερική ακόμα που θεωρείται μια προοδευτική χώρα, τα πράγματα είναι δύσκολα. Εμένα με κοιτούσαν περίεργα όταν έμπαινα στα μαγαζιά και ένιωθα να παρατηρούν τις κινήσεις μου. Στην Ελλάδα αντίστοιχα υπάρχει η προκατάληψη και το στερεότυπο ότι όποια γυναίκα είναι μαύρη, είναι σίγουρα πόρνη"!

Η μητέρα σου είναι ιερέας και τραγουδίστρια. Πως συνδυάζονται αυτά;

Είναι κάτι σαν ποιμένας. Εγώ δεν είμαι θρησκευόμενη, είμαι όμως, πνευματίστρια, πιστεύω στον Θεό και στον Χριστό. Στην Αμερική πήγαινα στην εκκλησία, εδώ δεν πάω. Ξέρω ότι σε πολλούς μπορεί να φαίνεται περίεργο ένας άνθρωπος που είναι κοντά στον Θεό να ασχολείται και με τη μουσική. 

Πιστευώ, όμως, ότι μπορούν να συνδυαστούν και τα δύο αν τα κάνεις σωστά και αν διατηρείς την ηθική σου μέσα σε αυτό που κάνεις. Κάποιες φορές δεν άρεσε στους γονείς μου αυτό που έκανα, γιατί ξεπέρασα ορισμένα όρια. Το κατάλαβα κι εγώ η ίδια και δεν θέλω να το ξανακάνω. Ξέρω ότι είναι μέρος της δουλειάς μου μια sexy εμφάνιση, αλλά μέσα στα όρια που θέλω και επιτρέπω εγώ στον εαυτό μου..."

Share this article :

1 σχόλιο:

  1. λαθος κανεις για τον ελληνα οταν ηλθαν τους βοηθησαμε να σταθουν στα ποδια τους και αυτοι για ανταλλαγμα μας δολοφονουσαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger