E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Αντζελα Δημητριου: «Εχω πιασει συντροφο μου στο κρεβατι μου με αντρα»

Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012


Τσουνάμι αποκαλύψεων ήταν η συνέντευξη που παραχώρησε σε εβδομαδιαίο περιοδικό η γνωστή τραγουδίστρια. Εκεί που -μεταξύ άλλων- μίλησε για το στήθος και τα μπότοξ της, το ξύλο που έδωσε, το ξύλο που έφαγε και το πόσο καιρό έχει να κάνει σεξ.
«Τον έπιασα επ 'αυτοφώρω στο κρεβάτι μου! Μπορεί να μην έπιασα ποτέ στα πράσα κάποιον από τους άνδρες μου με άλλη γυναίκα, αλλά έπιασα τον σύντροφό μου με έναν άλλο άνδρα! Ήταν το μεγαλύτερο σοκ της ζωής μου. Περιττό να σου πω ότι έσπασα ό,τι υπήρχε σε γυαλικό μέσα στο σπίτι. Βγήκα έξω στους δρόμους και φώναζα: 'Βοήθεια! Σώστε με!'.
Μα το καταλαβαίνεις να μου το κάνει μέσα στο ίδιο μας το σπίτι; Και μετά έτρεχα σε ψυχολόγους και έκανα εξετάσεις αίματος για να δω μήπως με κόλλησε τίποτα, Δεν έχω πρόβλημα ούτε με τους ομοφυλόφιλους ούτε με τους αμφιφυλόφιλους αλλά δεν μπορεί να ετοιμάζομαι να παντρευτώ και να τον βρω ξαφνικά με άλλον».
Αυτή είναι η πλέον χαρακτηριστική δήλωση της Άντζελας Δημητρίου στο περιοδικό ΟΚ. Εκεί που επίσης μίλησε συνολικά για την απιστία ( «Ναι με έχουν απατήσει. Δεν έχω πιάσει κανέναν επ' αυτοφώρω. Συνήθως τα μάθαινα μετά. Στην τελευταία περίπτωση μάλιστα με πήρε η ίδια τηλέφωνο και μου είπε: 'έλα να σου δείξω τι μηνύματα μου στέλνει ο άνδρας σου'») και συγκεκριμένα για το ξύλο.
Ξεκινώντας από αυτό που έριξε στον Γιώργο Τρούπη: «Έφαγε πολύ ξύλο. Πρέπει να πονάει ακόμα. Δε θα είχα πρόβλημα αν είχε τελειώσει μαζί μου και πήγαινε με οποιαδήποτε άλλη. Αλλά την παράλληλη σχέση δεν τη σηκώνω».
Και συνεχίζοντας με αυτό που έφαγε από τον πατέρα της κόρης της, Όλγας «Με ζήλευε παράφορα και μια φορά με χτύπησε. Δεν μιλάμε για απλό χαστούκι. Μιλάμε για ξύλο. Δεν υπήρξε δεύτερη. Άνοιξα την πόρτα, έφυγα, του έκανα μήνυση, την οποία απέσυρα μετά. Δεν επιτρέπεται ένας άντρας να χτυπάει μια γυναίκα. Και αν έφτασα στο σημείο να χτυπήσω τον σύζυγό μου -πίστεψέ με- κανονικά θα έπρεπε να του σπάσω το κεφάλι με τόσο κέρατο που μου έριξε. Δεν έχω μάθει στη ζωή μου να είναι δεύτερη. Αν αισθανθώ ότι είμαι δεύτερη, φεύγω».
Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης η Άντζελα Δημητρίου μίλησε και για το μεγαλύτερο διάστημα που έχει περάσει δίχως σεξ: «Είναι πάνω από ένα χρόνο που έχω να κάνω σεξ. Όταν πληγωθεί ο γυναικείος εγωισμός αρχίζεις να χάνεις πλέον την εμπιστοσύνη που είχες στους άνδρες. Και πως να εμπιστευτείς ξανά έναν άνδρα όταν δεις λ.χ τον Γιάννη τη μια μέρα να είναι με την Καίτη, την άλλη με τη Μαρία και την παρ' άλλη με τον Μιχάλη;».

Ενώ η Άντζελα δεν δίστασε να μιλήσει για την ηλικία της και τις πλαστικές επεμβάσεις: «Είμαι 57 χρόνων και πολλοί δεν με κάνουν ούτε για 40. (..)Το πρώτο μου Botox το έκανα στα 42 μου και το επαναλαμβάνω κάθε οχτώ μήνες. Έκανα επίσης ανόρθωση στήθους όταν γέννησα την Όλγα και διατηρείται ακόμη μια χαρά, γιατί το προσέχω πολύ».
Τέλος, μιλώντας για την πρόσκληση να τραγουδήσει στα κατεχόμενα και τις αντιδράσεις που ξέσπασαν εξομολογήθηκε: «Εγώ πιστεύω ότι ήθελαν να ασχοληθούν με τη δική μου συναυλία για να αποπροσανατολίσουν τον κόσμο, επειδή η Κύπρος μπαίνει στο ΔΝΤ. Εγώ δεν πρόκειται να εμφανιστώ ποτέ στα Κατεχόμενα».

http://www.iefimerida.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger