Απογοητευτικά είναι τα στοιχεία της τελευταίας έρευνας Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen, καθώς η Ελλάδα παρέμεινε στις πέντε πιο απαισιόδοξες χώρες του πλανήτη το δεύτερο τρίμηνο του 2012.
Ειδικότερα, αν και σημείωσε μικρή άνοδο σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του έτους, ο δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης στη χώρα μας διαμορφώθηκε στις 43 μονάδες, παραμένοντας σταθερά τα τελευταία δύο χρόνια κάτω από τις 60 μονάδες. Στην τελευταία θέση βρέθηκε η Ουγγαρία με 30 μονάδες, ενώ την ακολουθούν η Πορτογαλία με 40 μονάδες και η Ιταλία με 41 μονάδες.
Οι δέκα πιο αισιόδοξες χώρες προέρχονται αποκλειστικά από την Ασία και τη Μέση Ανατολή, ενώ οκτώ από τις δέκα πιο απαισιόδοξες προέρχονται από την Ευρώπη. Η Ινδονησία έγινε η πιο αισιόδοξη χώρα του πλανήτη, με την Καταναλωτική της Εμπιστοσύνη να βρίσκεται το πρώτο τρίμηνο του 2012 στις 120 μονάδες, ενώ την ακολουθούν η Ινδία (119 μονάδες) και οι Φιλιππίνες (116 μονάδες).
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι στον δείκτη της Παγκόσμιας Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen οι 100 μονάδες αποτελούν τη διαχωριστική γραμμή μεταξύ αισιοδοξίας και απαισιοδοξίας.
0 σχόλια:
Speak up your mind
Tell us what you're thinking... !