E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Η νεα σεξι φωτογραφηση της Ελενης Φουρειρα

Σάββατο 21 Ιουλίου 2012


Η Ελένη Φουρέιρα μίλησε για το σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε πρόσφατα. Αν και το περιεχόμενο της συνέντευξης έρχεται μάλλον σε αντίθεση με την άκρως καλοκαιρινή φωτογράφηση με σέξι μπικίνι. «Έχω ξεπεράσει τα όρια. Υπήρξαν φορές που κουράστηκα πολύ και το σώμα μου αντέδρασε. Παράδειγμα ένα καρκίνωμα που έβγαλα πρόσφατα στις φωνητικές μου χορδές», είπε η τραγουδίστρια στο περιοδικό «Εγώ Weekly».
Ωστόσο δεν τα παρατάει και είναι αποφασισμένη να προχωρήσει την καριέρα της και τη ζωή της, παρά το γεγονός ότι αρκετοί ήταν αυτοί που δεν της χαρίστηκαν όταν ξεκίνησε τα πρώτα της βήματα στον χώρο του τραγουδιού.
«Δεν ξέρω γιατί ακούστηκαν τόσα πικρόχολα σχόλια για μένα όταν ξεκινούσα. Αυτό που ξέρω είναι ότι μου έκανε πάρα πολύ καλό. Στην αρνητική δημοσιότητα ο κόσμος έρχεται από περιέργεια να σε δει και τότε κρίνει μόνος του το ταλέντο του. Δε νομίζω ότι έκαναν αυτή τη δυσφήμηση έχοντας κακία για μένα. Οι περισσότεροι δεν με ξέρουν καν. Έχω ευχαριστήσει πολύ κόσμο που μπήκε στη διαδικασία να ασχοληθεί μαζί μου, έστω κι αν τα σχόλια δεν ήταν καλά», τόνισε.
Τέλος, όσον αφορά τις σχέσεις της, δήλωσε «Η αναγνωρισιμότητα δυσκόλεψε πολύ το φλερτ στη ζωή μου. Είμαι πολύ ντροπαλή με τους άνδρες. Δεν έχω κάνει ποτέ την πρώτη κίνηση. Οι άνδρες όμως με φοβούνται γιατί δεν είμαι εύκολη. Δεν φαντάζεσαι πόσο δύσκολη είμαι».


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger