E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

«Είμαι μια κανονική γυναίκα με κυτταρίτιδα», δηλώνει η Δέσποινα Βανδή

Σάββατο 26 Μαΐου 2012


Η Δέσποινα Βανδή αισθάνεται πολύ πιο άνετα να δίνει συνέντευξη σε κάποιον που είναι εδώ και χρόνια φίλος της. Αυτό ακριβώς που συνέβη χθες στο Βράδυ, εκεί που μίλησε για τον Ντέμη (που δεν είναι τέλειος), το γιατί η ζωή είναι άδικη για τις γυναίκες και το ψέμα του Photoshop.
Φουλ στο κέφι και την ανανέωση εμφανίστηκε η Δέσποινα Βανδή στο Βράδυ, εκεί που μίλησε εξαιρετικά ειλικρινά για πολλά και διαφορετικά πράγματα. Ξεκινώντας από τον Ντέμη «Δεν είναι ο τέλειος άντρας. Είναι πολύ κάθετος, τετράγωνος, ισχυρογνώμων, δεν είναι πολύ κοινωνικός, και τα κεφτεδάκια μου δεν είναι ποτέ καλύτερα από της μαμάς του. Έχει ελαττώματα». Συμπληρώνοντας πως, μετά από 13 χρόνια σχέση, δεν έχουν φτάσει ποτέ σε κρίση.
Όσον αφορά το πόσο δύσκολο είναι να είσαι γυναίκα, είπε τα εξής «Είναι πολύ δύσκολο να είσαι γυναίκα. Αυτό που περνάμε με τις ορμόνες οι άντρες δεν το καταλαβαίνουν. Είμαι έξαλλη γιατί η ζωή είναι άδικη και δύσκολη για τις γυναίκες. Πρέπει να είναι μάνα και πάντα ωραία γκόμενα. Προσωπικά θέλω να κρατήσω όσο μπορώ τις αναλογίες μου και στα 60 μου να φαίνομαι σαν 50 (....) Κατά τα άλλα είμαι μια κανονική γυναίκα με κυτταρίτιδα. Είναι καλό να ξέρει ο κόσμος πως υπάρχει ένα ψέμα πίσω απ΄όλο αυτό (photoshop)».
Τέλος, όσον αφορά την οικονομική κρίση και όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας, σχολίασε «Η ψυχολογία η δική μου έχει αλλάξει. Είμαι πάρα πολύ προβληματισμένη με τις εξελίξεις. Υπάρχουν στιγμές που πέφτω κι εγώ»

http://www.iefimerida.gr
Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger