E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Νάντια Μπουλέ: Η εντυπωσιακή φωτογράφιση με κρεοπώλες στη Βαρβάκειο!

Τρίτη 10 Απριλίου 2012

Λίγο πριν το Πάσχα, η Νάντια Μπουλέ στην πιο πρωτότυπη φωτογράφιση της ζωής της, ανάμεσα σε κρεοπώλες της Βαρβακείου , αρνιά, κατσίκια και καταναλωτές. Η παρουσιάστρια μάλιστα δεν δίστασε να πάει στην αγορά με σέξι φόρεμα.
 Για το νέο site του Νίκου Ευταξία (alltrends.gr) φωτογραφήθηκε η Νάντια Μπουλέ και έδωσε μία ενδιαφέρουσα συνέντευξη. Μεταξύ άλλων μίλησε για το αν θα άλλαζε κάτι στην εμφάνισή της και για το αν θα έκανε κάποια πλαστική επέμβαση...
Τι θα ήθελες να αλλάξεις στην εμφάνιση σου;
Γενικά έχω πολλές ατέλειες αλλά είμαι συμβιβασμένη με αυτό οπότε δεν έχω καμιά επιθυμία ριζικής αλλαγής.Δεν έχω κάτι με τους πλαστικούς χειρουργούς αρκεί να μη γίνονται υπερβολές.
Εάν έκανες κάποια επέμβαση θα μιλούσες γι’αυτό ανοιχτά;
Όχι,νομίζω δεν έχω λόγο να το φωνάξω κιόλας, αλλά η εικόνα μου είναι γνωστή, οπότε δε θα μπορέσω να το κρύψω.Αλλά είναι χαζό να μη το λες από τη στιγμή που φαίνεται.
Θα έκανες προσθετική στήθους;
Αν φτάσω σε μια ηλικία που δε θα μου αρέσει το στήθος μου,ίσως να το κάνω.Μετά απο μία γέννα,λόγω ηλικίας…

http://www.markos.tv/nantia-mpoyle-i-entyposiaki-fotografisi-me-kreopoles-sti-barbakeio
Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger